Translate

vrijdag 4 november 2011

Altijd zal ik van je houden

Toon Hermans heeft een heel simpel, maar prachtig kort lied (versje, zou hij zelf zeggen) gecomponeerd en gezongen: 'Altijd zal ik van je houden'.



Het dateert uit zijn One-Man-show van 1991. Velen denken, dat hij dit lied voor zijn vrouw Rietje zong. Groot was dan ook de verrassing, toen zijn zoon Maurice op het toneel verscheen.

Tekst van het versje:

Altijd zal ik van je houden
Altijd blijven wij een paar
Altijd zal ik van je houden
Al word ik honderdvierentwintig jaar


Liefde heeft met tijd geen moer te maken
Niets met af en toe of hier en daar
Altijd zal ik van je houden
Altijd blijven wij een paar


Linken
* Video: Altijd zal ik van je houden
* Video: Altijd zal ik van je houden, samen met zoon Maurice
* Video: Altijd zal ik van je houden, versie van Karin Bloemen t.g.v. Toon Hermans Tribute 2010 Sittard

1 opmerking:

  1. Prachtig gedichtje! Ik wil direct meer lezen! Ga zo door met je blog! Groetjes Michiel

    Mijn blog: http://hetinternet.skynetblogs.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .