Translate

zondag 26 februari 2012

Twitteren: narcistisch geleuter

Twittert u al? Ik wel. Al weet ik niet, wat ik er precies mee aan moet. Ik beschik niet over briljante gedachten, die ik puntig kan formuleren. En of mijn belevenissen, gedachten en opinies zo interessant zijn voor anderen?

Ik twitter, dus ik ben
Ik barst ook niet in juichen uit, als ik zie, welke berichten er allemaal in Twitter verschijnen! Narcistisch geleuter, zou je het in de meeste gevallen kunnen noemen. Maar ja, ik wil toch met mijn tijd mee. Ergo: ik twitter, dus ik ben!

Bekijk en beluister
* Youp van 't Hek over Twitter in zijn Oudejaarsconference 'De tweede viool' van zaterdag 31 december 2011

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .