Translate

maandag 11 juni 2012

Obama zingt Call Me Maybe

President Obama houdt wel van grappen. Dus ongetwijfeld ook van zijn slim achter elkaar gemonteerde quotes die samen een originele versie van de hit van Carly Rae Jepsen vormen.


Terugbellen geliefde
Call Me Maybe is een nummer van de Canadese zangeres Carly Rae Jepsen, afkomstig van haar debuut-EP Curiosity. Het is een upbeat dance-popnummer van een persoon in afwachting op het terugbellen van een geliefde.

Commercieel succes
Het nummer is een commercieel succes. Het was een Alarmschijf op Radio 538 en stond enkele weken op de tweede positie in de Nederlandse en Vlaamse hitlijsten. De single werd een nummer 1 hit in onder andere Canada, Australië, het Verenigd Koninkrijk en Nieuw Zeeland. Bovendien staat het in meerdere landen waaronder de Verenigde Staten in de top 10.

Bekijk en beluister
*
Obama: Call Me Maybe
* Het origineel: Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe
* Call Me Maybe: de tekst

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .