Translate

donderdag 17 april 2014

Paasgrapje



Een man in Eindhoven belt zijn zoon in Parijs een paar dagen voor Eerste Paasdag en zegt: "Ik vind het vreselijk om je dag te verpesten, maar ik moet je vertellen dat je moeder en ik gaan scheiden, vijfenveertig jaar ellende is genoeg."

"Waar heb je het over?" roept zoon verbaasd en in toenemende mate boos. "We kunnen elkaar niet meer luchten of zien." zegt de vader. "Wij worden ziek van elkaar. Het maakt me al beroerd om erover te praten, dus vertel jij het je zuster in Londen maar."

De zoon belt ontdaan zijn zus die al even verbaasd én boos is. "Er wordt om de drommel niet gescheiden.", zegt ze tegen haar broer. "Ik regel dit wel." Ze belt Eindhoven en zegt tegen haar vader: "Alstublieft, ga niet scheiden. Doe helemaal niks voordat ik er ben. Ik bel mijn broer terug en wij zijn er morgen. Doe dus voor die tijd echt helemaal niks, versta je?"

De vader hangt de telefoon op. Grijnst tegen zijn vrouw en zegt: "Zo, da's geregeld. Ze zijn met Pasen hier en ze betalen zelf de reis."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .