Translate

maandag 9 maart 2015

Vier moppen

Waarom legt een kip zijn eieren ? Als zij ze gooit vallen ze stuk.

 
 
"Kelner, jullie noemen dit hier dus een eersteklasrestaurant, is het niet?"
 "Zeker, mijnheer. Als u bij ons een ei bestelt, krijgt u het meest verse ei ter wereld. Bestelt u een kop koffie, dan krijgt u de sterkste koffie ter wereld, en...".
- "Ja, ja, ik weet het. Ik heb een kei van een biefstuk besteld".
 
 
Er lopen twee ijsberen in de Sahara. Zegt de een tegen de ander: "Geen vlokje sneeuw te zien hier." Zegt de ander: "Klopt, maar wel goed gestrooid, hé!"


 Jantje komt thuis van school en vertelt trots: "Ik heb vandaag mijn eerste Engelse les gehad. Nu kan ik ook "dank je wel" zeggen in het Engels."
Zijn moeder antwoordt: "Wat prachtig, want tot nu toe kon je dat nog niet eens in het Nederlands." 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .