Translate

donderdag 5 november 2015

Twee grappen



Dagelijks brood
De directeur van Heineken komt bij paus Franciscus op bezoek en zegt: ‘Ik geef u 1 miljoen euro als u in uw gebed in plaats van ‘Geef ons heden ons dagelijks brood’ eens zegt: ‘Geef ons heden ons dagelijks bier.’ ‘Onmogelijk,’wimpelt de paus zijn voorstel af.
Een jaar later is de directeur opnieuw bij de paus op bezoek, en dit keer biedt hij hem 5 miljoen euro. Maar de paus weigert andermaal beleefd doch kordaat.
Wanneer de bierdirecteur nog een jaar later voor de derde keer komt smeken of de paus alsjeblieft ‘Geef ons heden ons dagelijks bier’ wil zeggen, nu voor 20 miljoen euro, aarzelt de paus en belt hij zijn secretaresse: ‘Wanneer loopt dat contract met die bakker af?’

Zeer rijke dame
Komt een zeer rijke dame bij de dokter nadat ze gestoken is door een wesp. Vraagt de dokter: "Waar bent u gestoken, mevrouw?" 
"Oh dokter, dat kan ik u niet zeggen, want dan schaam ik me zo."
  "Maar ik moet het toch echt weten hoor, anders kan ik u niet helpen."
  "Nee dokter, als andere mensen dit weten dan word ik uitgelachen en schaam ik me dood."  "Luister," zegt de dokter, "ik heb een geheimhoudingsplicht, dus ik zal echt tegen niemand zeggen waar u gestoken bent."
 "Oké dan," zegt de vrouw: .... "... bij de Aldi."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .