Translate

zaterdag 31 december 2016

Drie grappen

Nieuwjaarswens
Moeder tegen haar drie zoontjes: "Ik hoop, dat ik in het nieuwe jaar drie aardige kinderen krijg!"
Een van de zoontjes: "Wat leuk, mama. Dan zijn we met zijn zessen!"




Met pensioen
Drie politieagenten die met pensioen zijn, zien elkaar na lange jaren terug en vragen elkaar: 
 'Wat doe jij sinds je met pensioen bent?'
De eerste zegt: 'Ik reis en fotografeer veel.'
De tweede zegt: 'Ik winkel en tuinier graag.'
De derde zegt: 'Ik doe nog regelmatig opsporingswerk.'
'Aha, en in wat en waar?', vragen de andere twee geïnteresseerd.
 'Iedere dag zoek ik mijn bril, mijn gebit, mijn wandelstok, mijn gsm, mijn sleutels, mijn autopapieren ...'

Smokkelen
Er komt een man op een fiets aangereden aan de grens met een zak op de bagagedrager. Douanebeambte: "Heeft u iets aan te geven?" Man: "Nee." Douane: "Wat heeft u dan in die zak?" Man: "Zand." Tijdens de controle blijkt dat het inderdaad om zand gaat.
Een week lang komt de man elke dag met zijn fiets bij de grens met een zak op de bagagedrager. Op de 8e dag wordt de douanebeambte toch wantrouwend. Douane: "Wat vervoert u in die zak?" Man: "Zand." Douane: "Mmmmm, even kijken". Deze keer wordt het zand gezeefd. Resultaat: alleen maar zand.
Elke dag passeert de man met zijn fiets en een zak de grens. Na twee weken wordt het de douanier toch te bont en hij stuurt het zand naar een laboratorium voor nader onderzoek. Resultaat: het is alleen maar zand!
Na twee maanden van zandtransport houdt de douaneman het niet meer uit en hij zweert: "Ik geef u zwart op wit dat ik u niet zal aangeven, maar ik voel aan mijn klompen dat u iets smokkelt. Wat is het?" De man antwoordt: "Fietsen."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .