Translate

maandag 3 april 2017

Het nepnieuws van Boer zoekt Vrouw

Ik ben al jarenlang een trouwe fan van Boer zoekt Vrouw. Tot verwondering van enkele van mijn vrienden, maar dit terzijde. Ik sla dus geen uitzending over.


Maar dit jaar erger ik me een beetje. Omdat de uitzendingen me niet logischerwijs brengen tot de juiste keuzes. Of was dat bij de vorige uitzendingen ook al het geval?

Neppen
Nu weet ik wel, dat dit de kracht is van het programma. Me voortdurend op het verkeerde been zetten. Neppen dus met nepnieuws. Zodat ik (en wie niet?) vaak verrast wordt met de uiteindelijke keuze van de boer.

Gisteravond 
Dat was ook gisteravond het geval. Zoals BzV-watcher Angela in het Algemeen Dagblad van vandaag zo treffend schrijft over de door Herman afgewezen Fleur: ’Zij zag het aankomen, zei ze. Nou ik totaal niet, maar wij kijkers krijgen nu eenmaal niet alles te zien. Wat dat betreft blijft Boer zoekt Vrouw ook altijd een beetje Wie is de Mol’. Nou, niet een beetje, zou ik willen zeggen, maar te veel! Het moet wel geloofwaardig blijven.

De logische keuzes
Voor de komende uitzendingen zie ik de volgende logische keuzes in het verschiet. Riks kiest voor Marit, Olke voor Alberdien, David voor Mara en Marc voor Annekim. Logisch en onbetwistbaar.
Of hebben de programmamakers me weer genept? En me niet meegenomen in het denken van de boer, maar selectieve beelden laten zien waardoor ik niet een afgewogen oordeel kan vellen?

Definitief
Ik kijk vol spanning uit naar de komende uitzendingen. En oordeel dan definitief.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .