Translate

vrijdag 6 oktober 2017

Al rijdend bellen? Geen boete

Tweet van Mustafa Celik, Wijkagent in Nijmegen-Zuid, die een originele manier heeft gevonden om bellende rijders te waarschuwen.


Vandaag zag ik tijdens mijn surveillancedienst een bestuurster al rijdend bellen. Zonder nog mij maar voorgesteld te hebben was de reactie: "Sorry meneer, ik weet het. Schrijf de boete maar uit".

Geen boete
Ik heb haar meegedeeld dat ze van mij geen boete krijgt waarna ik zag dat ze mij met een verbaasde blik aankeek.

Filmpje
Tegelijkertijd haalde ik mijn telefoon uit mijn broekzak waarna ik haar een filmpje van 2 minuten heb laten zien:.
https://lnkd.in/du_bzpe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .